Tuesday, November 22, 2011

blog love: la maison d'anna g.

J'ai trouvé le blog parfait.  Oui.  Je ne mens pas.  Je n'en suis pas capable.  Quel blog, vous me demandez? Il s'appelle La maison D'Anna G. et il appartient du design et déco scandinave, mais (suprise!) il est écrit en français.  Est-ce que vous auriez pu imaginer un blog plus parfait?  Pas moi!

Regardons ces beaux photos du blog:


I found the perfect blog.  Yep.  I'm not lying.  I can't lie. Which blog, you ask? It's called La maison d'Anna G. and it's about Scandinavian home design and decor, but (surprise!) it's written in French! Could you possibly imagine a more perfect blog? I couldn't! 

Let's look at some of the beautiful photos from the blog:









J'aime comment cet appartement (à Göteborg en Suède) en blanc a des accents verts et bleus qui donnent une qualité vivante à l'espace.  Et j'adore surtout les chaises vertes dans la cuisine!

I like how this white apartment (located in Göteborg, Sweden) has green and blue accents that lend a lively quality to the space.  And I especially love the green chairs in the kitchen!

1 comment: